tisdag 24 november 2015

Julmarknad i Skönsberg och Kovland

 Tack till alla nya och gamla kunder, vänner och bekanta som besökte oss på marknaderna under helgen! 
Så idag bjuder jag på två bilder från mina bord i helgen:

Skönsbergs julmarknad lördag 21/11, där stod vi inomhus på folketshus. Jag hade bokat ett bord som var 180 cm, men när vi började packa upp så frågade dom mig om jag ville ha ett litet bord till för det fanns ett över. Så det hade jag ju inget emot. Tänk vad lite snällhet och service kan göra för att man ska bli glad.



Kovlands julmarknad söndag 22/11, där var det utomhus som gällde. Det var första gången jag var med på denna marknad och det gör jag gärna om igen. Kändes som ett bra arrangemang och det var en mysig miljö att ha en marknad på, blev som en riktigt julmarknad ska vara. Sen lämnade dom snögaranti också, så mitt i marknadsområdet hade dom byggt en stor snögubbe.
Vädret var bra (men lite kallt), vilket gjorde att det kom väldigt många besökare på marknaden.


Nä, nu är det dags att sluta skriva och bege sig till pysselrummet för att göra nya saker tills på söndag, då det är julskyltning på stan i Sundsvall.

Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar